söndag 26 december 2010

معاون هماهنگ كننده مرزباني سيستان و بلوچستان : در شش ماهه اول امسال 62 نفر از قاچاقچيان و متجاوزان مرزي توسط رزمندگان فرماندهي مرزباني سيستان و بلوچست

معاون هماهنگ كننده مرزباني سيستان و بلوچستان : در شش ماهه اول امسال 62 نفر از قاچاقچيان و متجاوزان مرزي توسط رزمندگان فرماندهي مرزباني سيستان و بلوچستان به هلاكت رسيدند.

خبرگزاري فارس:به گزارش خبرگزاري فارس از زاهدان به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني پليس، احمد شهركي در اين باره اظهار داشت: آن چيزي كه مي‌تواند ما را به اهداف تعيين شده نزديك كند و امنيت پايدار مرز را درپي داشته باشد، مشاركت مرزنشينان و مرزبانان است. وي با اشاره به عملكرد شش ماهه مرزبانان اظهار داشت: مرزبانان امسال بيش از 2 ميليون و 500 هزار ليتر سوخت قاچاق و 22 تن انواع موادمخدر را كشف و ضبط كردند. معاون هماهنگ كننده مرزباني سيستان و بلوچستان بيان كرد: در بخش كشفيات مواد مخدر شاهد رشد 116 درصدي و در كشف سوخت قاچاق با رشد بيش از 42 درصدي نسبت به زمان مشابه سال بوده‌ايم. وي با تاكيد بر برخورد قاطع مرزبانان با قاچاقچيان و متجاوزين مرزي گفت: در شش ماهه اول امسال 62 نفر از قاچاقچيان و متجاوزان مرزي توسط رزمندگان فرماندهي مرزباني سيستان و بلوچستان به هلاكت رسيدند. شهركي با اشاره به پايلوت مرزي زابل و اجراي طرح‌‌هاي انسدادي در اين منطقه گفت: طرح انسداد مرز به همت دولت و مرزبانان با جديت ادامه دارد. وي همچنين به قاچاق دام در سيستان و بلوچستان اشاره كرد و گفت: با تلاش بي‌وقفه و پيگيري‌هاي فرماندهي مرزباني سيستان و بلوچستان مشكل ورود دام آلوده كنترل شده و با وارد كنندگان اين دام‌ها طبق مقررات برخورد مي‌شود. معاون هماهنگ كننده مرزباني سيستان و بلوچستان تاكيد كرد: سلامت هموطنان مرزنشين و مردم كشورمان كه از گوشت‌هاي وارداتي مرزهاي شرقي استفاده مي‌كنند در اولويت توجه مرزباني استان است.
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8907130719
سه شنبه، 13 مهر ماه 1389 برابر با 2010-10-05
----------------------------------------------------------
لينکهاي مرتبط
اسامي تعدادي از اعدام و کشته شدگان بلوچ توسط نيروهاي انتظامي رژيم جمهوري اسلامي ايران....اينجا را کليک کنيد
A list of Baloch men who hanged/killed by Iranian Regime in 2004-2007

صفحه خبرهای حقوق بشر بلوچ
Baloch Rights News
سازمان عفو بین الملل :تعدیات حقوق بشری علیه اقلیت بلوچ-ایران
Amnesty international /Iran/Human Rights Abuses against the Baluchi Minority

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar